2013. január 1., kedd

Szilveszter, újév

Hello!

EGÉSZSÉGBEN ÉS SIKEREKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!

Remélem szépen elbúcsúztattátok a 2012-es évet és készen álltok az élményekben gazdag újévre.

Mi itthon ünnepeltünk. Együtt vacsoráztunk; a menü marhahús krumplival, lazac és kagyló volt. Lisa-ék azt mondták, minden szilveszterkor steak-et és valamilyen tengeri ételt esznek. Beszélgettünk a szilveszteri szokásokról, hagyományokról és az újévi babonákról is, majd vacsi után dominóztunk, ami szórakoztató volt. Mindig élvezetesek a közös játékok, hiszen jobban összehoz minket és nagyon jól érezzük magunkat. New York ünneplését néztük a tévében (ahol a Coloradói időhöz képest 2 órával később van, szóval amikor Coloradóban volt este 10 óra, akkor volt New York-ban éjfél). Közel 1 millió ember lepte el Times Squere környékét, hogy ott búcsúztassa az évet. Sok énekes lépett fel és rengeteg sztár vett részt a New York-i szilveszteren. Több tonna konfetti, tüzijáték, vakító reklámok és a káprázatos színekben pompázó New Year's Eve Ball (amit visszaszámláláskor eresztenek le) az állandó kellékei a new york-i bulinak. Nagyon szuper volt látni, és ki tudja, talán egyszer én is ott lehetek és élőben nézhetem, ahogy leeresztik a kristálygömböt. :-)

Egy kép szilveszter éjszakájáról New York-ban

A gömb leeresztése. Visszaszámlálás!

Egy kis videó a new york-i ünneplésről: Time Square Ball Drop 2013 New York City

Az újév első napján a művészeti múzeumba látogattunk, Van Gogh kiállításra. Sok rajzát, festményét láthattuk a holland festőművésznek és kaptunk egy magnót, amin információkat hallgathattunk Van Goghéletéről és művészetéről. Szinte mindent értettem! Tök jó! Nagyon sokan voltak!

Majd később Lisa apukájáékhoz mentünk, ahol karácsonyoztunk (mivel múlt héten elmaradt) és Dottinak (Lisa apukájának a felesége) az anyukájának a 90. születésnapját ünnepeltünk. Szép kor... Heather (Lisa húga) családja is átjött, együtt vacsiztunk. Dotti töltött káposztát készített, mivel múltkor küldtem neki pár magyar receptet... Lisa, Sam és én pedig cupcake-et ("krémes tetejű muffin"-t) sütöttünk két ízben is: citromosat és gyömbér ízűt. (Őszintén szólva én eddig azt hittem, hogy a muffin és a cupcake ugyanaz... de mégsem... Mi is az a cupcake?) Ajándékoztunk is; Dotti minden lánynak egy kötényt készített. Nagyon aranyos!

Dotti töltött káposztát készített vacsira :-)

Nagyon izgatott vagyok az új év miatt! Biztos vagyok benne, hogy sikeres, nagyon jó év előtt állunk! Tettetek újévi fogadalmakat?

Sok-sok puszi Nektek! Idén már találkozunk!!! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése