2012. december 26., szerda

Karácsony

Sziasztok!

Gondolom kíváncsiak vagytok, hogy telt az amerikai karácsonyom...

Családi körben karácsonyoztunk.
24-én koradélután templomba mentünk. Ez egy baptista templom volt, teljesen más, mint a nekem megszokott katolikus. Érdekes volt... (Baptizmus)
Később Lisa nővérééknél vacsoráztunk. Egy 9 éves lányuk és egy 7 éves kisfiuk van, Molly és Ben, nagyon aranyosak. Mindenkinek egy kis karácsonyi-újévi képeslapot rajzoltak.

Ben és Molly :)

Lisa anyukájáék is átjöttek. Itt nem igazán van hagyományos karácsonyi étel, krémlevest és chili-t készítettek. Én pedig vittem bejglit. (Jó, nem én sütöttem... Szombaton végre megérkezett a csomag otthonról és legnagyobb örömömre a mamám sütött bejglit :-) Istenifinom!!!)
Vacsi után ajándékoztunk egy kicsit (bár ez csak elő-ajándékozás volt, ugyanis itt csak 25-én reggel jön meg a Mikulás).

A csipet csapat :)


Majd lementünk az alagsorba játszani. (Általában mindenhol az alagsorban van a szórakozórész, ahol egy nagy TV van, Wii-vel és különböző játékok, pl csocsó, kosárlabda.) Wii-n táncoltunk és kosárlabdáztunk. Ez a kosárlabdás játék kétszemélyes volt. Volt két kosár és az nyert, aki a beaállított idő alatt többször talált bele a kosárba. Tök jó játék volt!



Kedd reggel jött meg a Mikulás. Sok-sok ajándék volt a fa alatt :-) Először együtt reggeliztünk (a reggeli menü rántotta, sonka és palacsinta volt), és csak utána bontottuk ki az ajándékokat. Arra számítottam, hogy majd lesz egy kis apróság nekem a fa alatt, de valójában nagyon sok ajándékot kaptam! Igaz, nem annyit, mint Sam, Sarah vagy Malaney, de nekem is szép számmal sorakoztak a kis csomagok. Kaptam két táskát és egy ebédes táskát, pizsamát, mamuszt, Coloradós termoszt, Starbucks ajándékkártyát... A szokásoknak megfelelően zoknit is kaptunk, ami tele volt csokival és cukorkával. :-) Jólesett, hogy gondoltak rám.

A karácsonyfánk

Sok-sok ajándék a fa alatt

Mocha-rénszarvas


25-én délután Steve bátyjához mentünk át, ahova Steve másik testvérének a családja is eljött. Itt volt a nagy karácsonyi vacsora. Nagyon sokan voltunk és rengeteg kaja volt! Két pulyka (egyik sütőben sütött, a másik füstölt) és marhahús, töltelék, krumplipüré, édes krumpli (ez volt a legjobb, nagyon nagyon finom volt!) és zöldségek. Minden nagyon jó volt! Desszertnek pedig többféle pite volt: sütőtökös, barackos és meggyes. Nyamm!
Ott voltak Sarah, Sam és Malaney unokatesói is, nagyjából egyidősek vagyunk, így nagyon jól szórakoztunk. Átvittük az egyik Wii-s táncos játékot, amit karácsonyra kapott a család és az alagsorban játszottunk. Nagyon jó volt a hangulat, nagyon élveztük. Szuper játék, imádom! Van egy játékkonzul és csak követned kell a táncmozdulatokat. A zenék is nagyon jók!


Vacsi utáni pihi :)



Majd ajándékoztunk is. Steve testvérééktől mozijegyet kaptam, kedvesek.



Szóval így telt a karácsonyom itt Coloradóban.
Remélem Nektek is békés, boldog és szeretetben gazdag karácsonyban volt részetek! :-)

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése